Hogyan találd meg magad? Karrier-, és stílusváltás 35 felett?
Akinek sikerült: Frank Patrícia stylist és blogger

valtas_idoben.jpg

A váltást több tényező eredményezheti, lehet új munkahelyed, elindíthatod a vállalkozásodat, ismét beülhetsz az iskolapadba, házasodhatsz, újraházasodhatsz, vállalhatsz gyereket. De pusztán már az életkorunkból is fakadhat az a természetes igény, hogy mindig jobbak, és jobbak akarjunk lenni.

Frank Patrícia stylist, a több mint 15 éves szakmai tapasztalatát arra használja fel, hogy az egyik fő misszióját valósítsa meg, ami nem más, mint a 35 pluszos nők önbizalmát megerősíteni, visszaadni. Ehhez a személyes tanácsokon túl szinte minden platformon elérhető, hogy minél több nőhöz eljussanak inspiráló bejegyzései, tanácsai, hangulatképei.

Patri szolgáltatásai között találsz gardróbrendezést, tanácsadást is, a stylistszolgaltatas.hu-n megnézheted, miben is tud segíteni. Ha pedig egyelőre csak inspirációra van szükséged, mert már unod a pinterestet, az instagram oldalán, illetve a zárt facebook csoportjában (Csak tudnám, hogy csinálja...) szintén kaphatsz tippeket az aktuális trendekről, mintákról, színekről, fazonokról.

Újdonság az életében, hogy tavaly nyár óta saját blogot (Patri's Moods) is vezet, ahol érdekes témákat feszeget, legutóbbi bejegyzése a plasztikai sebészet olykor szélsőséges eredményeivel foglalkozik. De hogyan is lett stylistból blogger? Elmeséli.

Hogy kezdődött a stylist karriered?

"Az RTL-ben kezdtem. Egy idő után, egy évet dolgoztam a sales-en is párhuzamosan a stylist melóval. Mivel ruha fronton én tartottam a kapcsolatot a szponzorokkal úgy gondolták, hogy én vagyok erre a munkára a megfelelő személy. Ugyan kétszer- háromszor kellett csak bejárnom hetente az irodába az nem az én világom volt. Az RTL-nek 14 évig dolgoztam, majd a Hír tv-t is bevállaltam. Párhuzamosan csináltam a két munkát 5 éven keresztül, majd a Hír tv-nél még 2-3 évig voltam a stylist. Nem családbarát meló egy tv-nek dolgozni. Idővel azt vettem észre, hogy az RTL- ben híradón és a fókuszon, tehát a közszolgálati műsorokon kívül az összes műsort én csinálom, nincs karácsony, szilveszter, szülinap. Azonban ezzel együtt is nagyon hálás vagyok az RTL- nek, nagyon sok mindent kaptam, szuper időszaka volt az életemnek. Többek között eljutottam Argentínába, és a társaság is nagyon jó volt."

Jelenleg kikkel és hogyan dolgozol?

"Az ügyfélköröm teljesen változó összetételű, van a felső tízezerből olyan ügyfelem, aki kivisz magával külföldre vásárolni, de olyan is van, aki ajándékba kapja valamelyik szolgáltatásomat és vidékről utazik fel egy stílustanácsadásért.
A tanácsadások során először mindig felmérem az ügyfelem stílusát. Alaposan körbejárom az életmódját, azt, hogy mivel foglalkozik, mi áll közel hozzá, milyen a napi rutinja. Az ügyfél ruhatárát mindig a saját életviteléhez alakítom. Végigbeszéljük az alapgardróbot, illetve, hogy milyen a színtípusa, milyen az alkata.
Ami a szolgáltatásaimat illeti, azt kell mondanom, hogy nem vagyok drága. Pontosan azért, mert azt gondolom, hogy ezeket a szolgáltatásokat hozzáférhetővé kell tenni. Nagyon fontos a külső az életben, a munkában, a magánéletben, mindenhol, és akinek van rá igénye, azt ne az zárja ki, hogy nem tudja megfizetni."

Hozzád milyen stílus áll közel?

"Farmer és cipő fétisem van, nem is merem megmondani, hogy ezekből nekem mennyi van otthon. :) Nem vagyok márkafüggő, sokkal inkább az egyedi, extra darabokat szeretem. Sokat járok Indiába, illetve itthon az Ozora-fesztiválon is szeretek venni 1-2 különleges holmit, mert hippik csinálják a saját cuccaikat első osztályú bőrből. Szívesen vegyítem ezeket a kiegészítőket, az egyébként letisztult ruhatáram basic darabjaival. Így vannak olyan extra darabjaim is, amikről biztosan tudom, hogy nem jönnek szembe. Véleményem szerint akkor stílusos valaki, ha egy látszólag oda nem illő darabot visel.
Én alapvetően egy fiús lány vagyok, laza a stílusom."

Mit jelent számodra az, hogy valaki stílusos?

"Azt jelenti, hogy emlékszem rá. Hat rám, és meg tudom határozni, hogy mikor és hol találkoztunk. Az a legfontosabb, hogy mit vált ki belőlem.
Ez nem azt jelenti, hogy egy kirakat van rajta, nem kell, hogy minden mindennel passzoljon. Fontos, hogy ne lássam a koncepciót, az erőlködést, akkor jó valaki stílusa, ha az nagyon laza, könnyed. A kis fekete passzos ruha is tud könnyed lenni egy tűsarkúval, csak az a lényeg, hogy tükrözze az adott személy egyéniségét, valóban ő legyen az. Ha csetlik-botlik, akkor az már nem ő, nem hiteles."

Mire számíthatnak a követőid, ügyfeleid ebben az évben?

"Szeretnék az egyéni tanácsadás mellett workshopokat tartani, már rég aktuális lenne, különböző megjelenéssel kapcsolatos témakörökben, de eddig mindig volt valami ami megelőzte ezt prioritásban. Úgy tűnik ebben a pillanatban, hogy ebben az évben létrejönnek megállapodások olyan márkákkal, amelyek termékei közel állnak hozzám, szívesen ajánlom, megfizethetőek. Rövidtávú tervem az, hogy utazom Goára, majdnem egy hónapra, 15 éve már, hogy majd minden évben elutazom Indiába. Ez örök szerelem! Nagyjából ugyanazt csinálom majd ott is, mint itthon, motorozom, normálisan eszem, és persze írok majd posztokat onnan is. :) India ugyan nagyon megosztó, de biztosan fogok írni róla, ez eddig kimaradt. Addig viszont még végzem a munkámat, lesznek tanácsadások, gardróbrendezések, írom a posztokat, fotózgatok. Folyamatosan készítek tartalmat egyrészt a corvinas blogra, másrészt a saját blogomra is."

Hogyan jött a blogolás?

"Kezdetekben nagy örömöt okozott az, hogy az ügyfél kivirult, a stílustanácsaim hatására megváltozott az élete, viszont a saját brandemet egyáltalán nem építettem, illetve ha leírom a praktikus információkat, talán több emberhez eljut...Több mint fél éve írom a saját blogom, nagyon élvezem, könnyen ki tudom fejezni magamat írásban. Ma már bloggerként eljutottam oda, hogy a fentieken túl erre is nagy hangsúlyt fektetek. Kényelmes életet szeretnék élni, így már csak meghatározott mennyiségű munkát vállalok el. A karmám pedig az, hogy a 35 fölötti nők is megkapják a kellő figyelmet, törődést, önbizalmat!"

 

 

Fotó (1): corvinas.hu

Fotó (2): Patri saját

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innovatin.blog.hu/api/trackback/id/tr9214562558
süti beállítások módosítása