MANUALBAGS
Interjú: Madák Andival

Hónapokkal ezelőtt figyeltem fel Madák Andi minimalista stílusú táskáira. Hamar találtam is olyan darabot, amire épp szükségem volt. Rendeltem Anditól egy, a Melon Bags termékcsaládba tartozó púder színű kis oldaltáskát. "Karanténtáska" lett belőle, ugyanis az elmúlt hónapokban szinte csak azt hordtam. A bevásárlásokhoz ezt használtam (kesztyű, maszk, pénztárca, kulcs:)), egészen addig, míg nem akadt vetélytársa, egy másik manualbags- táska formájában. Andi ugyanis meghirdetett egy játékot az instagramon, ahol a már manualbags tulajdonosok versenyezhettek egymással egy újabb remek darabért. Egy jó kis flatlay fotóval sikerült helyezést elérnem (bár a fotót eredetileg nem ezért készítettem), így ma már egy fantasztikus lila hátizsákot is használok. :)

Számomra egyértelmű volt, hogy Andival interjút szeretnék készíteni, mert érdekelt az, amit csinál. Andi a gyerekei mellett építi a vállalkozását, újabbnál újabb kollekciók látnak a keze alatt napvilágot. Szeretem a táskáiban azt, hogy semmi súlyuk, kis helyet foglalnak, praktikusak és mindig szabad kezet hagynak, így gyerekes programokhoz, jövés-menéshez, városi rohangáláshoz abszolút ideálisak. Emellett fantasztikusan is néznek ki.

Ha már az interjú olvasása előtt szívesen megnéznéd őket, ITT teheted meg. :)

Az interjúkérdésekre adott válaszokat pedig itt olvashatod.

 

Mi motivált leginkább, hogy elindítsd a vállalkozásodat? Mivel foglalkoztál előtte?

"Az első táska prototípusok és a márkaötlet a nagyobbik gyermekem születésekor keletkeztek, 2017-ben. Családi hozományként lapul bennem egy kreatív, alkotási vonal, ami talán jól párosul a "mindig kell tanulnom, csinálnom valamit" oldalammal. A kezdeti motivációm pedig egész egyszerűen az volt, hogy saját magam számára szerettem volna egy praktikus, vagány táskát a mindennapokra. Egyre mélyebbre ástam magam az anyagok, hátitáska formák világában és az egyéb kiegészítőkkel kapcsolatosan, aztán már sodródtam az árral és egy saját brand építéséről álmodoztam és teszem ezt a mai napig is. :)
A gyerkőcök előtt/között pedig egy gazdasági tanácsadó cég HR- munkatársaként tevékenykedtem."

_dsc2809.jpg

fotó: Madák Andi- manualbags

Mennyiben változott a márkád a kezdetekhez képest?

"Alapjaiban nem változott, inkább a vállalkozás hátterét és adminisztratív oldalát illetően történtek fejlesztések, táskák tekintetében pedig a bővülő portfólió mellett, kisebb finomításokra került sor."

66a1545f-4ac9-4efd-b73d-109088563d08.JPG

fotó: instagram manualbags

Milyen szempontok alapján választottad ki a megfelelő alapanyagot a termékeidhez?

"Mindenképpen strapabíró, könnyen tisztítható, vízálló és elegánsabb anyagokat szerettem volna, így estem "szerelembe" a textilbőrrel. Műbőr anyagokat is használok a különlegesebb, szélesebb színpaletta érdekében, de tapintásuk és "esésük" miatt is jobban preferálom a textilbőrt. A vegánság pedig egy extra, pozitív hozadéka ezen anyagtípusoknak."

Kik keresik leginkább a táskáidat, kiegészítőidet

"Nem tudom teljes mértékben behatárolni, de azt biztosan kijelenthetem, hogy több mint 90%-ban nők! :) Tizenévesektől, a 60 éves korosztályig egyaránt vannak Manualbags viselők, de talán a 25-50 év közöttiek körében legnépszerűbbek a táskáim."

3f039bf4-83d3-495f-a8ca-efa4810836be.JPG

fotó: instagram manualbags

Anyukaként hogyan tudod összehangolni a különböző szerepeiddel összefüggő feladataidat?

"Már szinte harmadik "gyermekemként" tekintek a márkára, hiszen az életem részévé vált és a teljes körű működési teendők mellett, szívemen viselem a termékek készítésének és utóéletüknek a sorsát egyaránt. Kezdetben egy gyerkőc mellett, apuka és nagyszülő segítségével simán tudtam lavírozni a szerepek között. Két gyereknél már (főleg amióta a kislányom is megindult:)) emeltebb a szint és kompromisszumosabb a történet. Például egy workshopra felkészülés vagy felhalmozódott megrendelés előkészítése azt jelenti, hogy a késő estéket vagy hétvégéket be kell áldoznom.
Emellett jelenleg "lopott" pillanatokban, alvásidőkben igyekszem menedzselni a kis vállalkozásomat."

screenshot_2020-06-23_manualbags_madak_andi_manualbags_profilja_az_instagramon_1_173_bejegyzes_2.png

fotó: instagram manualbags

Milyen távlati terveid vannak a márkáddal összefüggésben? Mi a legmerészebb célod? :)

"A táskák tekintetében a nőiesebb formavilág irányába szeretnék még inkább elmozdulni, amit a tavaly megjelent Melon bag-ekkel már meg is kezdtem. Emellett a táskafestő workshop-jaimat fejlesztgetném tovább. Valamint egyszer majd talán egy saját műhely/showroom sem lenne rossz, mert jelenleg, az otthonunk elég sok pontján lapul manualbags- termék vagy egyéb gyártáshoz, vállalkozáshoz szükséges eszköz.:)"

f21a849f-1252-44b4-89c4-53a69a477b8c.JPG

fotó: instagram manualbags

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innovatin.blog.hu/api/trackback/id/tr715911384
süti beállítások módosítása